23 Mayıs 2011 Pazartesi

Pürelerimi Nasil hazirliyorum?

     Gecenlerde püre yapmanin zor ve zaman alici oldugunu ve benim nasil yaptigimi soran bir arkadasima verdigim cevabi sizlerlede paylasmak istedim..
     Aslinda en basit yöntem olarak icinde su kaynayan bir tencerenin üstüne yerlestirdiginiz süzgecle sebzeleri haslayip,ya catalla onlari ezip yada rondoda pürelemek bilinir..Ama bu bile bana fazla teferruatli bir is gibi geldi (üsengeclikte son nokta!) Ve malum,yavrukusla birlikte mutfakta fazla oyalanmam pek mümkün olmuyor,mutlaka ariza cikariyor,yapacagim iste genellikle yarim kaliyor.Ne yapsam ne etsemde ek gidalara gecince pratikce herseyi yapabilsem derken Bingooo! Avent aklimiza geldi her zamanki gibi.Zaten birisi benim mutfagimi görse kesin Avent sizin sponsorunuz mu der,herseyimi Avent´ten aliyorum.Seviyorum,güveniyorum…
     Philips Avent´in buharda pisirme ve ayni anda püreleme özelligi tasiyan mucizevi makinasi…Hakikaten mucizevi,cünkü en zor püreleri bile hazirlamak 20 dakikami aliyor.Sebzeleri dogruyorum,makinaya atiyorum,icine gerektirdigi kadar su koyuyorum,sebzeler buharda haslaniyor,haznesini ters ceviriyorum,dügmeye basiyorum.Bitti! Temizligi cok kolay,yer tutmuyor,et bile pisirebiliyor  ve en önemlisi BPA icermiyor!
     Tencere almam gerekiyordu minik bir ebatta,ona göre bir süzgec,meyveler icin bir cam rende ve yeni bir minik robot almam gerekiyordu..Buharda pisirme makinalarinada baktik..Hepsi buna göre dünya para tutacakti ve temizle,hazirla,yika,kaldir bir sürü is olacakti..Dogru karar verip aldigim ve sonuna kadar kullanacagim güzel bir ürün oldu..Kendimi ve esimi tebrik ediyorum J
     Ek gidalara gecen annelere öneririm ;)
(Reklam filmi gibi oldu,Philips bunu okusa gözleri dolardi eminimJ)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder